folooo...

27 Oktober 2010

Mug Ali Cafe Halim Othman & Abby Fana



Satu lagi variasi mug Ali Cafe.Yang ini adalah keluaran terawal daripada yang pernah di post dulu.rasanya keluaran kedua dan ada keistimewaannya sedikit kerana kat badan mug ada cop tandatangan Halim Othman dan Abby Fana semasa mereka menjadi duta produk Ali Cafe dahulu.Untuk pengetahuan Halim Othman dan Abby Fana pernah bekerja di stesyen radio Era dan Halim Othman pernah memecah rekod bersiaran 3 hari tanpa henti satu ketika dahulu.Agaknya Halim Othman belasah minum Ali Cafe ni banyak-banyak untuk tahan ngantuk

4 ulasan:

iaryylr berkata...

Syabas Bro! Teruskan Usaha! cantik mug nie tapi saya terlepas!

Rasli Jaafar berkata...

suatu hari nanti harga benda ni akan meletop..cuma syg takde tarikh je..kalau ada tak tau apa yg nak aku kata lagi hu hu...

jakionline inc berkata...

ada yg terbaru lagi rasanya .. ada gambar 3biji kopi bersaiz besar ..

nikths berkata...

ada mug ali cafe yg tak pernah kita tgk.Indon pun ada keluarkan juga barangkali
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=94389788131&set=a.94389433131.107925.68213273131#!/photo.php?fbid=94389788131&set=a.94389433131.107925.68213273131&pid=2580623&id=68213273131
Mungkin bro jaki maksudkan yg ni kot
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=94389788131&set=a.94389433131.107925.68213273131#!/photo.php?fbid=94389793131&set=a.94389433131.107925.68213273131&pid=2580624&id=68213273131

Related Posts with Thumbnails