folooo...

05 Oktober 2010

Minat Motor tapi aku bukan Mat Rempit





Shell ada  keluarkan model motosikal edisi terhad sempena pembelian barangan minyak hitam untuk motosikal.Promosi ni bermula 1 Oktober - 30 November 2010.Aku tengok cun juga model motosikalnya.Model ni juga boleh didapati dengan pengumpulan resit-resit pembelian berbilang di stesen minyak shell.Untuk maklumat lanjut boleh tengok kat gambar yang dipaparkan.Aku pun tengah susun strategi nak dapatkannya.Jom sama2 kita kumpul,  JOM KUMPUL sementara stok masih ada.

4 ulasan:

Rasli Jaafar berkata...

Kebetulan aku pon nak tukar Minyak itam ni..berape botol baru leh dapat Moto tu?

Blues Riders berkata...

apa tunggu lagi bro nik & bro rasli, kasi sambar sama dia..!! bukan selalu nk ada offer mcm ni. minyak hitam beli byk tak apa, bleh simpan buat stok... hehe..

nikths berkata...

bro rasli...tgk pic no 2,kat situ ada list dia.

iaryylr berkata...

Sebagai seorang bekas pengumpul model motor, harap tidak terlepas edisi terhad yang mengujakan!

Related Posts with Thumbnails