folooo...

29 Oktober 2010

Beg-Eco dari JACOB'S



Petang semalam pergi pasaraya berbelanja.Lalu bahagian rak biskut,memang aku nak cari biskut pun sebab biskut kat rumah dah habis.Belek-belek tin biskut JACOB'S warna kuning ni( Hi-Iron cracker ).Tin biskut cracker biasa pun ada promo ni.
Mula-mula tak perasan juga ada iklan kat bahagian tepi tin ini ada pemberian percuma beg-eco ni sebab kecik sangat.Dah ternampak ada promo tu apa lagi terus sambar je la.Ni kira pembelian serampang 3 mata.Macamana tu? Biskutnya aku makan,beg dan tin aku guna balik,atau beg dan tin juga boleh aku kumpul dan simpan buat koleksi.

4 ulasan:

iaryylr berkata...

Ya bro! kumpul 3 semuanya, biskut boleh makan minum dengan nescafe, tin tu boleh simpan, kalau sekarang boleh dapat 3 tin berbeza, 1 tin promo bag, 1 tin peraduan yang lepas, 1 tin biasa terkini. Saya baru dapat hari selasa corak lain. Minggu lepas pula hari sabtu kat tesco diorang beli 1 rembat 2 bag, saya sampai dah habisssss!

nikths berkata...

insya Allah bro...beli satu rembat 2 beg.Bolehkah gitu?

Rasli Jaafar berkata...

Nik kena Ngorat awek kaunter la baru boleh beli 1 dapat 2 keh keh...

nikths berkata...

ha ha ha...hari tu ada beli susu dumex dugro kat tesco,kat tepi rak susu tu ada sebakul hadiah cawan plastik puzzle dumex tu,ingat bila beli susu terus ambil.Bila pergi kauter redeem tin kit-klat dibaginya gelas tu lagi,jadi buat diam2 je la.Beli 1 pek susu dpt 2 gelas he he he.........

Related Posts with Thumbnails