folooo...

06 Oktober 2010

Gelas Nescafe Merah Kuning



Dua biji gelas hasil jember kat internet...ha ha ha senangnya jember, asal ada duit semua jadi.
Info tahun dikeluarkan tak diketahui cuma fizikal gelas ni ketinggiannya lebih kurang 4 inci dan saiz MIDI,kalau mini kecik sangat.Lebih kurang sebesar gelas isian Indocafe yang jual kat kedai tu.

Aku tak pernah tengok pun gelas ni sebelum ni.Design yang ringkas dan menarik.
1 NOW 1 NESCAFE.

2 ulasan:

Rasli Jaafar berkata...

Aku dah dapat gelas ni 1 set(6pcs) dalam kotak lagi(unc)he he...kecik tp cun.

nikths berkata...

syabas bro.

Related Posts with Thumbnails