folooo...

28 Februari 2012

Sudu Oh Sudu....

Betul cakap Cap Ayam,beratus-ratus bercampur-campur yang baru dan yang lama.Singgit satu bukanlah mahal sangat,ambik cuma 15 bilah sahaja.Simpan untuk sendiri 6 ketul buat memenuhi hobi dan minat.bahagi-bahagi kepada kawan-kawan sekerja yang berminat.Mana tau besok mau lagi bolehlah berkunjung lagi mencari si merah hati.Apapun memang puashati kerana dapat yang dihajati.Buat Aku Punyer Cap Ayam terima kasih daun keladi.

6 ulasan:

fairus berkata...

SERIUS CANTIK...

Spallan berkata...

seronok betulla korang ni duduk JB, macam-macam adaaaa.... syabas bro :)

nikths berkata...

sesekali turun JB bro korek barang sambil ngeteh.

iaryylr berkata...

wah, kawan kawan dah dapat nie, tunggu iaryylr pula, he he he :)

Koleksi Aku Punyer!!! berkata...

Dekat Jb nih masih banyak lagi kedai2 runcit apek yang boleh dijadikan sebagai lokasi pemburuan..cuma kena rajin dan menghabiskan sedikit minyak kereta/motor untuk meronda...berhabis sedikit untuk kepuasan asalkan tidak berlebihan rasanya berbaloi2...klu kaw. KL susah nak cari sikit sebab kt sana lebih banyak pasaraya2 besar...lg pon orang kota nih bukan suka membeli dekat kedai2 runcit "cap2 ayam" mcm kt JB nih...kena la jaga standard...sebab tu kedai apek2 kureenggg sebab x dapat bersaing dengan pasaraya2 besar nih...keh3...( ini teori aku jelah )

Tanpa Nama berkata...

bro ada lg tak ? nak beli 1 singgit ^_^

Related Posts with Thumbnails