folooo...

02 Februari 2012

teh 3 lapis dan 3 rasa.......

Ingat ikan je ada 3 rasa,atau kuih lapis je ada berlapis-lapis.Teh pun ada 3 rasa dan ada berlapis-lapis juga.Kalau tak percaya tengok kat bawah ni
Tentu tak menarik rupa teh tanpa gelas seperti diatas.Sebaiknya gelas kaca lutsinar supaya rupa teh nampak dipandangan tetapi lebih menarik jika gelas yang digunakan tu bersangkut-paut pula dengan teh atau bahan yang digunakan,baru ngam ho!


Terbaru dari F & N Dairies, dengan membeli ( 6 tin x 505g ) susu pekat manis penuh krim dapatlah sebiji gelas kaca yang tebal ni.Lepas ni kena buat teh 3 rasa(lapis) dengan gelas ni, tentu sedap lagi kalau isteri yang buat, tentu ada uuuummmmmpppphhh!

3 ulasan:

iaryylr berkata...

adoi Bro, kalau saya 6 tin setahunpun tak habis hu hu hu, apa pun kat sini belum ada promosi ini lagi :)

fairus berkata...

MACAM KEK LAPIS PUN ADA.. ;)

Spallan berkata...

...sampai kini masih belum ketemu, harus terus mencari. thanks for the tip bro.

Related Posts with Thumbnails