folooo...

06 September 2010

Mug comel dari CAFE 21

Baru dapat tadi ( pukul 6pm ) di sebuah pasaraya.Saje je jenguk sambil beli roti keping.Dah ternampak, masih belum diletak dirak tapi sudah dilekatkan tanda harga.Aku ingat Cafe 21 ni baru je promosi.Cawannya sungguh kiut sebesar cawan Ali Cafe 2010,bentuknya tidak tegak tapi ada kontour sedikit.Sesiapa yang belum dapat sila dapatkan segera sebelum kehabisan.

Rasanya ni post yang terakhir untuk bulan puasa sebab besok nak bertolak balik ke kampung.
Di kesempatan ini aku mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf   Zahir dan Batin.......................

Bahagian Depan
Bahagian Belakang


Sebelah dalam Mug
Rupanya yang Cute
25 sachet X 2 pack ( 1 kotak )



4 ulasan:

iaryylr berkata...

Bro, mahal kopi nie, tu yang saya tunggu dulu, he he he, bentuknya ibarat perempuan yang cekak sebelah pinggan

Rasli Jaafar berkata...

Bro...mahal pon mahal la..kalau jumpe kita sapu je he he

nikths berkata...

rasanya tak mahal lah.1 pek ada 25 sachet,2 pek dah jd 50 sachet.Harga baru RM16.90,1 sachet baru RM0.33 sen.Tanda harga pun belum tanggal lagi tu.

iaryylr berkata...

Bro beli rm16 ok tu , kat sini haritu lebih kurang RM 21, tu yang saya tidak beli dulu, tapi buat beli benda lain dulu.. he he he!,tapi kat sini dah habis mug tu..

Related Posts with Thumbnails