folooo...

06 September 2010

Mug Lipton Teka-Teki


Mug ni sebenarnya support dari orang rumah,dia beli mug ni dari sebuah pasaraya dengan harga bersamaan sebungkus nasi lemak.Murah kan?

Mug yang menarik, ada teka-teki dibelakangnya.Kalau anda bijak boleh jawab teka-tekinya tapi saje suka-suka lah ,aku tak mampu nak bagi hadiah.he he he......

Setau aku promosi mug ni memang dah lama ni.....



'DAPATKAN INSPIRASI, DAPATKAN HIRAMEKI'






















'Bagaimana buat empat segitiga guna enam sudu?

4 ulasan:

Labrat berkata...

cawan ada teka teki... pelaik.

iaryylr berkata...

bro, cantik mug ini, beli satu jer ker?

nikths berkata...

ada satu jer bro....

Rasli Jaafar berkata...

ha ha TerbakO juga aku tengok Mug ni...mesti mau cari 1 hu hu..

Related Posts with Thumbnails