folooo...

17 September 2010

Rantai Kunci Adidas Special Edition World Cup 2010


Special Edition 2010
Body Spray & Eue De Toilette

Inilah rantai kunci dari adidas






Sebenarnya ada cerita sedih aku semasa pembelian barangan ni.Suatu hari aku temankan isteri membeli-belah barangan keperluan anak kecil di sebuah pasaraya di tingkat atas.Sesudah membayar di kaunter maka ajaklah isteri ke tingkat bawah,saje je jalan-jalan cuci mata.Tengah melilau-lilau tu terpandanglah benda alah ni dan terus Terjah!Harga dibawah RM50,periksa dompet duit ada baki not 50 sekeping(hati terus kata setuju)Selepas belek-belek dan pegang- letak sebanyak 2 kali terus je ambik dan bayar di kaunter.Sesudah bayar isteri tunjuk kat budak Milo tengah buat promosi pek Milo 2kg(RM27).Promosi beli 2 pek Milo 2kg akan dapat 1 buah beg dan 1 biji bola kenit macam yang bro spallan punya.seperti kat sini http://spallanpunya.blogspot.com/search/label/Milo. Budget dah tak ada kena tunggu gaji akan datang,tup-tup dapat gaji promosi dah habis.Apa nak buat dah nasib badan,yang dikejar bola kecik rupa-rupanya ada lagi besar daripada tu hu hu hu.........Dah bukan rezeki aku!.....








4 ulasan:

Blues Riders berkata...

satu kisah sedih dan menyayat hati...

nikths berkata...

yelah bro....itulah satu pengorbanan yang perlu dilakukan.Tak semua yang kita hendak boleh dapat.

iaryylr berkata...

betul tu bro, kalau saya tahu pun saya pasti dapatkan bola tu, kadang-kadang pun tidak boleh dikejar yang ada, ada budget saya sambar tiada budget saya tunggu lain kali, he he he.. kini saya kalau boleh dapatkan lebih dari satu agar boleh tukar suka sama suka dikemudian hari...

Labrat berkata...

ko tak cakap ko xde duit.. pinjam la ngan aku. ala.. ngan kawan2 aku x cas interest tinggi2.. hehehehehhe

Related Posts with Thumbnails