folooo...

25 September 2010

Ambi Pur ada keluarkan lampu ke?







Seminggu berhari raya di kampung tempuh hari banyak menggunakan kereta,kat kampung pula selalu hujan turun.Kereta dah berkecah,kotor dan berbau.Pewangi kereta pulak dah lama habis lupa pula nak beli,kepala asyik fokus pada nescafe je..ha ha ha..

Memang dah lama tau pasal lampu ni dan dah cuba jenguk2 juga tapi tak nampak pulak promosi pewangi bersama lampu ni jadi biarkan aje.Lama-lama lupa pulak pasal pewangi ni.
3 hari lepas bila masuk kereta dah rasa tak selesa sebab 'kurang wangi' maka niat dalam hati nak beli pewangi kereta.Tak ingat pun pasal lampu ni ada promosi.Bila pergi ke rak pewangi-pewangi kereta ternampak lampu ni terus je ambik,lagipun lampu suluh kat kereta tak ada bagus juga kalau ambik pek promo ni dapat juga guna lampu ni.
Memang lampu ni 'familiar' sangat dengan lampu buatan china sebab ayah aku pun ada pakai buatan china tu,sebijik sama tapi sebab dah ada cop 'Ambi Pur' tu aku bedal je,benda percuma dan yang penting boleh tambah barangan koleksi aku.

Aku memang suka lampu suluh ni praktikal,ringan dan cantik.Orang lain aku tak tau la.Persepsi masing-masing.Kesukaan seseorang adalah subjektif!
Apapun layaaaaan aje!!.........

2 ulasan:

iaryylr berkata...

cantek, saya cuma ada penyembur jer, lampu suluh nie belum ada lagilah..

nikths berkata...

kena cari tu bro..

Related Posts with Thumbnails