folooo...

24 September 2010

Gelas Hack - Generasi ke Generasi

Generasi ke Generasi
Satu-satunya gelas HACK yang aku ada.Aku tiada info tentang gelas ni.

2 ulasan:

iaryylr berkata...

Bro,mana beli ,cun lah, nie agaknya keluaran 80an atau 90an, sebab time tu mula variasi hacks lemon agaknya, hack cengkih,anggur dlln..

nikths berkata...

saya pun tak pasti keluaran tahun berapa.Saya rasa gelas ni baru lagi sbb kedai tu jual gelas2 yg tak dituntut semasa promosi,Stok clearance.Orang rumah yg tolong belikan,murah je RM2.50.Dia borong semua gelas/mug yg ada kat kedai tu sbb murah sangat.Skrg tinggal gelas2 cap company air mabuk.Tak naklah saya.

Related Posts with Thumbnails