folooo...

08 April 2012

Mug Milo Plastik 2006

Jumpa 3 design bola sahaja.Tak tau berapa jenis bola yang ada sebab nak kena korek dan keluarkan.Mug ada kat dasar kotak bersusun-susun,barang-barang lain bertindih-tindih kat atasnya.Jadilah dapat 3 pun,Kalau ada masa boleh pergi lagi.Poknik and edilelly,kau orang tinggal la sikit barang-barang kat aku ni,jangan borong habis, he he he.........

6 ulasan:

edilelly berkata...

oooo.. yang ni ke yang dimaksudkan.. yang ni memang ada bro.. tapi sayang bila pd bahagian bwh cawan ni ada mcm kuning2 lak.. bro, dok area mana?.. ni sama gak ke yang kat taman rinting?..

Koleksi Aku Punyer!!! berkata...

ni geng taman rinting gak ni bro edilelly..he3...terbaik rr bro Nikths..demo amik doh ko??ambo dok kene sgt sebab napok punoh bowoh tapok dio...apo2 hal pon sipeeee molekssss!!!

nikths berkata...

meme getah tapak tak elok mcm ada minyak.Balik basuh kurang la sikit.Dalam kotak elok je bersusun berpuluh-puluh.

ya edilelly geng pasir gudang.Ambo dok Nusa Damai

nikths berkata...

lupa nak ckp,benda kuning2 tu gamnya yg mencair sebab lama terperuk,Kalau buang habis dan gam balik dengan gam gajah rasa ok tu.

fairus berkata...

PERGHH... MUG MILO.. TERBAIK LE..

iaryylr berkata...

Kat sini kena jadi combat baru dapat korek barang, sekarang nampak ambil, ada lebih sapu buat tukar suka sama suka, he he he, banyak kubu sudah musnah disini banyak juga harta karun kalau ada rezeki, apa pun kita enjoy!!!!!!

Related Posts with Thumbnails