folooo...

20 September 2010

Cegahlah osteoporosis dengan susu ANLENE

Susu untuk wanita
senaman baik untuk kesihatan tulang dan otot
Souvenir dari susu ANLENE,wanita perlu minum susu ni untuk menjaga tulang mereka dari reput.Selagi meningkat usia wanita makin reput tulangnya maka disarankan wanita meminum susu ni untuk mencegah 'Osteoporosis'.Mug ni juga dilengkapkan dengan 'tips' meminumnya, 1 mug 2 kali sehari,4 sudu besar tepung susu untuk 1 mug pada paras yang dilabelkan.

Support dari orang rumah untuk mug ni dengan harga sebungkus nasi lemak bagi setiap mug.

Aku tak tahu sangat info pasal mug ni, berapa biji corak lukisan dikeluarkan dan bila dipromosikan pun aku tak pasti.

Apapun mug ni memang cantik pada pandangan mata aku la...

5 ulasan:

Iaryylr berkata...

Bro Nikths, Ini promosi tahun lepas tak silap,

nikths berkata...

tq bro iaryylr berkongsi info.
Tahun ni tak ada pulak promosinya dah nak habis tahun dah ni.

Labrat berkata...

try check kat pasaraya yg tak femes.. kot kot ada lagi.. hari tu aku beli sunquick aku dapat gelas tahun 2008.. pelik tu..

Rasli Jaafar berkata...

Dah cukup set tu Bro..Mug ni cuma ada 4 jenis senaman je.. tahniah!

wawa berkata...

yang tahun nie..x silap, ada anlene gambar wanita menari dan senaman, lelaki menari pun ada..

Related Posts with Thumbnails