folooo...

23 September 2010

Tin Cokelat Almond Vochelle

gambar 'design' tin terkini (gambar dari internet)
tin simpanan aku,dapat macam ini belum dibersihkan lagi.(tanda hitam bekas salotape)
sebelah dalam tin
tiada cetakan belakangnya berbeza dengan yang baru.
Tin ni sebenarnya hadiah hamper hariraya antara tahun 1997-1999,aku pun dah tak ingat.
'Design' tin ini adalah yang lama dan aku pun tak pasti dah berapa kali designnya ditukar.Yang terbaru adalah seperti gambar yang pertama.Aku pun jarang makan coklat jadi tak mengikuti sangat perkembangan pasal pembungkusan cokelat ni.

Sekarang dah ada tin,mungkin lain kali aku suka kot? Apa yang pasti anak-aku pantang nampak cokelat,memang suka sesangat.
Bagi peminat/pengumpul tin yang lain, layaaaaan!!!

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails