folooo...

26 Oktober 2010

Lagi-lagi Sunquick...



Lagi gelas sunquick.Dua kaler oren dan kuning,katanya ada warna hijau...entahlah!
Berapa biji set dia aku pun tak tahu,info tahun dikeluarkan tak ada.Yang ni sama dengan Bro Rasli.
Katanya gelas ni tahun 2009.Kalau nak tau kena jember lagi sampai jumpa...Insya Allah!

4 ulasan:

iaryylr berkata...

Bro, Syabas! pejam celik maka lengkaplah nanti o.k

Rasli Jaafar berkata...

kalau rajin menyelongkar kedai runcit mesti ada jumpe..

Blues Riders berkata...

kalau dapat isteri kerja kat supermarket bhgn penukaran barang lagi bagus.. hehe.. dlm byk2 koleksi gelas sunquick, gelas fesyen ni BR belum ada lagi.. tertinggal betul.

nikths berkata...

semalam jumpa kawan sekerja.Dia dah nak jual gelas sunquick 9 biji bermcm2 corak,yg dah ada dan yg belum ada.Baru sy tau gelas sunquick ada mcm design walaupun pd tahun sama.Nanti akan datang sy upload gelas sunquick corak bunga pulak.

Related Posts with Thumbnails