folooo...

08 Oktober 2010

Hero No.1 Malaysia

Hero No.1 Malaysia, mug versi pendek sedikit daripada yang bro iaryylr punya.Pemberiaan hadiah sempena ziarah hari raya tahun 2009 kerumah anak saudara.Anak saudara ni memang pengumpul tegar mug-mug souvenir,penuh satu almari besar dengan mug-mug bermacam jenis.Apa taknya dia bekerja di bahagian promosi barangan Biskut Julie's di sebuah pasaraya besar di KB Mall.Apa-apa mug yang keluar promosi di pasaraya tersebut dia yang angkut dulu.
Berbalik pada mug ni berapa design yang dikeluarkan aku tak tahu tapi apa yang aku tahu ada versi tinggi seperti bro iaryylr punya dan yang ni.Versi tinggi aku pernah tengok di rumah anak saudara,dia guna buat minum kat dapur....hu hu hu...( kes terlebih mug la ni...)

3 ulasan:

iaryylr berkata...

Bro nikths, saya pun tidak perasan ada versi lain mug ini, tetapi kalau yang lengkap mungkin ada di Rumah Bro Rosyam Nor agaknya...

Blues Riders berkata...

betul tu bro ia, boleh minta ttangan ori rosyam nor sekali di mug tu.. hehe..

nikths berkata...

bro BR..yang ni pun ada tandatangan si Rosyam Noor tp yang chop terus la.

Related Posts with Thumbnails