folooo...

14 Julai 2012

Mug Sup Vono 2012

Promo bulan Julai 2012.Dua warna untuk di kolek.Hanya dapat 1 sahaja, bajet lari ke tempat lain.Promosi masih berjalan,Insya Allah akan dapatkan warna hijau.Kenapa bro spallan punya warna kelabu ek?

7 ulasan:

iaryylr berkata...

syabas, iaryylr pun lari bajet juga, kadang kadang iaryylr lepaskan dengan harapan akan dapat kemudian nanti :)

Spallan berkata...

saya punya dapat masa ada promo yang dijalankan di aeon. sambil membeli, mencuba dan terus boleh pilih mugnya (dua warna sahaja). tapi takda pula warna macam bro nikths punya. apa mungkin ada variasi warna yang lain lagi...?

nikths berkata...

Iaryylr,...
adat kolektor ada masa kaya tapi tak ada barang,ada masa sesak tapi barang lalu depan mata buat 'dono' je la dengan harapan akan lalu lagi waktu kita berduit.Selalu barang 'rare' jarang lalu selalu.Dia datang mcm komet Halley(100 tahun sekali).

Spallan..
tahlah berapa warna agaknya.Setakat yang saya lihat oren,putih dan hijau je.

fairus berkata...

BOLEH BUAT MINUM SUP DALAM CAWAN TU NANTI.. :)

fairus berkata...

PS : SAYA PUN DAPAT 50-AN DAN 70-AN SAJA.. DENGAN ADA 2 LAGI DESIGN.. MUG MILO TU DENGAN CERITA KAT TESCO.. ESOK MAU PERGI CARI NI. :)

Tanpa Nama berkata...

Biasanya promosi tak serentak disemua tempat/bandar/negeri. DiIpoh baru hari ini (04/09/2012) kelihatan ddi satu supermarket. Ada banyak dan terdapat lengkap 2 warna. Mari kita bertukar-tukar kepada sesiapa yang berhajat

muazlumut berkata...

cantik....dulu ada juga simpan cawan dan mug,sekarang rehat dulu...

Related Posts with Thumbnails