folooo...

25 April 2011

Bekas kuih Raya Lipton Milk Tea

Raya Puasa lambat lagi tapi aku dah gatal tangan nak ekpos balang kuih Raya dari Lipton Milk Tea ni.Tak kisahlah asal barang yang dipaparkan dapat dikongsi bersama dengan kawan-kawan.Mana tau lepas ni kawan-kawan nak cari juga,jadi ada banyak masa lagi nak menghunting kan?

Dapat bekas kuih ni dari Bro Shariff.Terima kasih pada bro Shariff.

Bekas ni adalah bekas biasa dan tidak mahal pun dan bentuknya pun memang biasa kita lihat di kedai-kedai atau di rumah-rumah saudara-mara semasa mengziarah di Hari Raya.Yang membuat aku berkenan bekas kuih ni sebab label dan chopnya.Lain dari yang lainkan?

Info keluaran bekas ni aku tak pasti pulak.Collector yang pernah simpan atau guna bekas ni mungkin boleh bagitau.
Raya tahun ni bolehlah aku guna bekas ni buat isi kuih raya...(selalunya kuih raya tak banyak mana pun..he he he..).
Sayangnya aku cuma ada 5 biji sahaja,tak cukup set.Dari 5 biji,1 pulak lain.Empat adik-beradik kandung 1 anak angkat..he he he..( biasanya yang satu tu yang lebih disayangi )


2 ulasan:

Iaryylr berkata...

pergh! cantek bro, ok juga ada 5, saya belum dapat lagi, cuma ada fernleaf dan nescafe tak silap..

nikths berkata...

oh ada juga ya.Bolehlah posting,nak tgk juga rupanya macamana.

Related Posts with Thumbnails