folooo...

01 Jun 2012

Sunquick 2007 (Oren)


Sudah lama menanti sunquick 2007 kepangkuan.Ingatkan dapat yang versi nenas tapi tak apa asalkan ia gelas sunquick 2007.Selain oren dan nenas apa lagi versi yang ada?

4 ulasan:

fairus berkata...

SUNQUICK NI PUN JENAMA BESAU DI MALAYSIA.. BAGUS KUMPUL KOLEKSINYA..

iaryylr berkata...

syabas! bro!

Koleksi Aku Punyer!!! berkata...

bermacam2 design sebenarnya sunquick ni kan bro??? x mampu nak follow seremo..follow yg mana sempat je dulu..he3...apa yang menarik sunquick ni sebab dia ada tahun pada gelas tuh...tapi ada jugak yg tk de tahun kan...ptot nya sunquick kena keluarkan poster gelas2 dia..baru senang wat rujukan...he3...

nikths berkata...

fairus,:
ya betul,lagipun ia memang dah lama bertapak di malaysia.

Iaryylr:
tq bro.

Aku Punyer:
folow yg mana boleh poknik janji dapat kolek.Memang patut Sunquick kena buat buku sejarah tentang produk dan gelas2nya.Tak lupa poster2 iklannya,baru gempak.Ni nak kena inform kat syarikat barkath ni.

Related Posts with Thumbnails