folooo...

23 Jun 2012

Suam-suam Kuku.........Tak Sepanas Iaryylr


Macam-macam ada dengan minuman seratus campur ni.Apapun kena dapatkan juga frigde magnat yang bro Iaryylr infokan.TQ Bro.Pelik juga kenapa 'hot item' fridge magnet tu dapat dengan beli 2 x 500ml je sedangkan yang ni........kos buat bag mahal kot? Apapun bagi aku semuanya terbaik....

5 ulasan:

Unknown berkata...

ni kene beli 1.5 x 3 baru dapat beg ke.. jap lagi ingat nak g giant.. nak dapatkan ke empat2 kesemuanya.. terbaik!!

nikths berkata...

cepat dapatkannya sebelum kehabisan.

Iaryylr berkata...

He he he! saja kasi panas sebab iaryylr belum lengkap lagi :) keh keh keh, sebenarnya beli 4 ada diskaun harga sikit, semalam beli 4 botol dapat 5, hari ini beli 2 botol dapat 3, tadi beli 2 botol lagi dapat 5.... dah 3 kedai pergi cuma iaryylr masih tak dapat Adik Khairul Fahmi lagi sebab sudah habis di dua kedai dan satu kedai lagi cuma ada stock Dato Lee.. mungkin esok baru dapat jumpa Adik Khairul Fahmi :), iaryylr pun belum dapat lagi beg tu, esok kalau sempat nak singgah pasaraya juga :) mana boleh lepaskan beg 100 plus! :), terima kasih bro! pergh mana tahan beg ada zip lagi! sungguh ekslusif macam tuala 100plus yang tersangkut di leher Dato Lee seperti dalam iklan tv tu :)

Unknown berkata...

baru balik dari giant.. nasib baik tak angkut banyak2.. sekadar beli 6 botol je.. so memang rezeki untuk dpatkan yang lain hampeh.. sebb dia bg 2 beg yang sama.. dato lee sahaja.. dia kata semua yang ada dlm kotak sama.. tapi yang peliknya.. dia bg lak ngan air Fruit tree blackurant 1.5 L.. betui ke?.

Spallan berkata...

best ni bro. nak kenda cari ni.....harap-harap sempat, hehehe

Related Posts with Thumbnails