folooo...

21 November 2010

Mug Nesvita 2010

Mug Nesvita 2010,saiznya lebih kurus daripada mug biasa.Terdapat 4 pilihan warna untuk dikumpul iaitu hijau,biru,merah dan oren-kecoklatan.Aku hanya mempunyai 3 biji mug dengan 2 warna.Mug hijau ni yang pertama dapat,mug kedua dan ketiga adalah warna biru sebab beli pek promo kat kedai yang sama,hanya warna biru sahaja yang ada dan masih banyak lagi.

3 ulasan:

iaryylr berkata...

Bro, itulah kadang kala sukar kita melengkapkannya, kadang kena cari kat kedai bundle, kadang kena bertanya rakan sekerja, kadang kita tanya.. pelik pula diorang tengok, he he he!

Pak Haji berkata...

bro..tak kisah cr kat mana asal jumpa..mmg kalau tanya diorang hairan tgk kita..hehehe..

Rasli Jaafar berkata...

salah satu sebab payah nak cukup set ni mcm tu la problemnya...terpaksa la kita tanya dulu color apa yg ada..kalau main bantai beli je...dapat la color yg sama he he

Related Posts with Thumbnails