folooo...

02 November 2010

9 gelas sunquick mini reunion

Inilah 9 biji gelas yang diceritakan hari tu.Aku dapat dari seorang kawan di tempat kerja.Gelas ni bukan dia punya tapi dari rumah mertuanya.Aku angkat borong gelas-gelas ni dengan harga patut.
Ini hanya sebahagian kecil dari koleksi mertua kawan aku tu,sebenar ada berkotak-kotak lagi dia simpan bawah katil dengan bermacam-macam jenama.Banyak juga gelas yang aku nak tak dibaginya....hu hu ..hu..nak buat kenangan katanya.Sesetengah darinya semasa zaman isterinya bersekolah rendah lagi,sekarang isterinya dah pun berumur 30 tahun.Mungkin gelas-gelas tu zaman era akhir 80an atau awal 90an.
Kalau nak tengok lebih dekat nanti aku N3 yang lain.

2 ulasan:

Rasli Jaafar berkata...

yeah kasi keluar sama dia..

iaryylr berkata...

Bro, cayalah.. cantik! memang cun!, geng-geng semua jom kita cari lagi! pasti ada pengumpul yang tidak dikenali telah melengkapkan set tersebut!

Related Posts with Thumbnails