folooo...

29 Mei 2012

Sunquick 2006 (oren)

Sekali pergi hanya ambil 2 biji.Pergi kali kedua dah langsai semua disebat orang lain.Betapa gelas ini juga disukai ramai hu hu hu....gelas subquick 2006 versi oren ini dapat di kedai taman rinting sebulan yang lalu.Ada juga versi hijau dan merah.Aku masih mencari versi-versi tersebut.Kebanyakan gelas-gelas sunquick yang aku dapat adalah dari versi oren.Kenapa ek? Yang lain tak serasi ke dengan aku?....

4 ulasan:

iaryylr berkata...

iaryylr pernah banyak kali terlepas juga :)

Koleksi Aku Punyer!!! berkata...

rasonyo gelas sunquick ni ambo ado hok warna meroh ngan kuning jah...hijau dok rajin jupo lagi tu bro nikths...keno intai2 jugok nih pahnih...baree taman rinting ko nih??kemahhhh set kito!!

edilelly berkata...

terbaik ni bro dari x ada... saya pun baru ambik 2 je ari 2.. rasanya mcm banyak lagi masa g ari 2.. tapi buat masa ni nak tgok dan perhati yang lain2 dulu.. (duit dah banyak habis ni)

fairus berkata...

SIAP ADA TULIS TAHUN YANG MAHAL TU..

Related Posts with Thumbnails