folooo...

02 November 2010

SunQuick : Tema Bunga


 
 sedikit sompek pada bibir gelas

Gelas ni aku panggil gelas 3 beradik lah sebab ada 3,tak tahu pulak ada yang lain untuk set yang ni.Biasanya gelas sunquick tema buah-buahan tapi yang ni ada tema bunga pulak.Mengikut pengalaman dan ingatan aku penggunaan gelas tema bunga ni cukup popular pada zaman 80an,mungkin juga sunquick teruja mengeluarkan gelas tema bunga kerana kepopulariti pada masa tu.Apapun kena tanya otai-otai gelas pasal info ni.Aku tak ada apa-apa berani nak bagi info pasal gelas ni.Inilah pertama kali aku tengok gelas sunquick tema bunga.

Pada gambar no.3 tu ada sedikit sompek pada bibir gelas,aku tak pasti bila terjadinya sebab aku tak periksa pulak masa ambil sebab nak cepat.Bagi aku tak kisahlah sebab sikit je dan tak menjejaskan corak di gelas tu.

Aku semakin kemaruk pulak pada gelas sunquick sebab cantik-cantik.Sekarang ni tengah mengendap gelas sunquick nenas 2007 macam bro loncos dan pak haji.Mana nak dapat ek?

2 ulasan:

Pak Haji berkata...

nikths, rajin2 bertanya stok lama kedai..insyaallah bole jumpa..kalau dah rejeki terus dapat sedozen..hehehe...silap2 species baru lak timbul..enjoy your hunting bro!!

nikths berkata...

terima kasih pak haji

Related Posts with Thumbnails