folooo...

29 Ogos 2010

MUG Ali cafe POWER ROOTS

Mug Ali Cafe ini sudah lama dapat.sebenarnya,tak silap aku tahun 2008.Aku kumpul mug ini sebanyak 13 biji dari keluaran pertama hingga terkini sebelum mug 2010 dikeluarkan..Pada masa tu tak terfikir pulak nak kumpul dan simpan walaupun memang minat beli barangan yang ada 'hadiah tapi bila dapat terus je guna seisi keluarga.Bila dah banyak pecah,sumbing,tangkai patah maka inilah satu-satunya yang tinggal.Dari sinilah aktiviti mengumpul aku bermula tambahan mendapat lampu hijau dan sokongan dari orang tersayang he he he........

Beli Ali Cafe ni pun sebab ada Peraduan Jutawan Power Root.Beli dah bertahun-tahun seingat aku berlori dah aku beli tapi satu pun tak sangkut...memang bukan rezeki aku la tu..."Ingat Pakcik nak dapat Mottor"(tiru wak jawa cakap) ha ha ha...
Apapun mug ini dapat juga buat kenangan dari Ali Cafe...simpan ajee lah....

5 ulasan:

Rasli Jaafar berkata...

Cantik Mug ni..saya pon takde he he

nikths berkata...

Ye ke? sayangnyanya.Masa promosi tu Power Root gila2 keluarkan mug ni.Kilang 'Power Root' ngan 'Super'memang dekat dengan tempat tinggal saya.

iaryylr berkata...

Bro, salam kenal, cantik mug nie, itulah bila dulu kita dapat dan guna, bila dah pecah susah nak dapat ganti pula.., Teruskan usaha!

nikths berkata...

TQ..Insya Allah.

Labrat berkata...

tangkai pecah tu stendet la.. boleh pakai lagi.

Related Posts with Thumbnails