folooo...

07 Disember 2011

Nak tulis apa?....

Pembelian 2 tub aiskrim berbagai perisa yang diwar-warkan sahaja.Sama ada Perisa Crunch,Smatrties,Milo atau Kit Kat untuk dapatkan buku nota ni..Aku ambil 2 sahaja iaitu Milo dan Kit Kat.Promosi bulan Oktober 2011.Buku sahaja yang ada cop'Nestle' pen tak dibubuhnya pulak.Alangkah bagusnya kalau pen pun ada cop mohor.

2 ulasan:

iaryylr berkata...

syabas bro, saya tak dapat lagi, harap-harap kalau bahagian promosi nestle terbaca keluhan ini, maka dapatlah dikirim selori 2 souvenir pada saya, ha ha ha!

nikths berkata...

TQ Bro.
rasanya Bro Iaryylr kena pergi gudang Nestle minta sendiri,lagipn tak jauh tempatnya kan?Boleh mintak mcm2... Ha ha ha...

Related Posts with Thumbnails