folooo...

23 Mac 2011

Mangkuk 5" CHESDALE

Minggu lepas ada membeli susu yogurt dari Dutch Lady untuk anak-anak,sambil tu beli beberapa barangan lain yang ada tawarkan 'free gift'.Jadi apabila pergi ke kaunter untuk tuntut 'free gift' rasa-rasanya ada terlebih la pulak.Kenapa ni?.............terpinga-pinga juga aku......dan bertanya.....''yang ni hadiah untuk apa?"......

Perempuan yang jaga kaunter tu kata beli apa-apa produk dutch lady akan dapat 'hadiah' dan tengah nak habiskan semua stok hadiahnya.Yang peliknya dia bagi aku mangkuk ni yang ada tanda nama 'Chesdale'.Aku pun malas nak tanya lebih-lebih.Apa yang orang bagi aku sapu je...yelahkan nanti kecik hati la pulak....he he he..
Bak kata Amy Search berbaloi memang berbaloi........alhamdulillah.,syukuuuur..
Tak tau pulak mangkuk ni promosi untuk beli produk apa...yang aku tau Chesdale yang keju keping tu tapi untuk keju keping biasa atau keju perisa coklat aku tak pasti.
Cantik juga mangkuk ni buat makan bubur.

2 ulasan:

Spallan berkata...

rejeki jangan ditolak, barang free jangan tak ambik... hehehe

nikths berkata...

begitulah adat orang mengumpul...he he he...

Related Posts with Thumbnails