folooo...

21 Mac 2011

Apron MEET U

Beli Kopi Black White MEET U Platinum Coffee

Dapat 1 Apron 'Happy Enjoy' Meet U Malaysia




Boleh Folded lagi!

  Meet U Coffee dikeluarkan oleh Sing Sing Coffee Sdn.Bhd yang juga mengeluarkan kopi O Melaka jenama Sing Sing cap tupai yang popular tu.Selain daripada produk Meet U dan Kopi O Sing Sing terdapat satu lagi jenama kopi iaitu Satayman.
Kalau nak tengok 'Company Profile lihat sini

Sing Sing mendakwa bahawa 'Meet U Black White Coffee" adalah pertama didunia...betul ke?
Ada aku kisah...........janji ada benda yang menarik untuk aku buat koleksi sudahlah...he he he..
Kalau dulu Sing Sing Kopi O ada keluarkan set cawan kopitiamnya yang berwarna kuning dan logo merah(laman Meet U) atau putih tulisan merah 'Sing Sing' (laman chenta antiq),kedua-duanya aku belum dapat lagi.
Kalau ia keluarkan cawan macam kat pack Meet U ni pun OK juga! tapi kena letak logo Meet U la baru gempak! Kalau pihak Sing Sing terbaca entri aku ni bolehlah terima cadangan aku ni...he he he..





Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails