folooo...

20 Disember 2010

Piring kuih Nescafe Gold

Dah lama aku 'mengusha' piring ni,bila tuan punya asalnya menurunkan harga runtuh sempena jualan mega sale hujung tahun aku tak tunggu lagi terus sambar je.Aku ingatkan ia datang secara solo sahaja rupanya ada teman bersamanya,sebiji cawan hitam Nescafe Gold.
Rupa bentuknya yang unik ala-ala bersegitiga yang membuat aku teruja untuk memilikinya.Piring ini agak cengkung kedalam memang sesuailah untuk menyusun kuih jemput-jemput bulat kat dalamnya.Kuih lain pun boleh juga.
Aku terlupa pula nak ukur lebarnya tapi kalau nak pastikan saiznya boleh tengok pada gambar paling atas,bezakan dengan cawannya dan saiz cawan itu adalah seperti saiz cawan biasa.lebih besar sedikit dari piring pelapik cawan Nescafe Gold itu sendiri.
Sesiapa yang tahu tahun bila piring ini dikeluarkan bolehlah kongsi-kongsi disini.

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails