folooo...

01 Julai 2012

Transform...


Pembelian 2 X 700g susu yogurt Dutch Lady akan dapatlah gelas plastik boleh tukar warna ni.Promosi ni dah berlalu,kalau tak silap penghujung bulan May atau awal Jun 2012.Kalau mengikut gambar 3 dan 4 tu ada 3 warna yang diberikan dan aku hanya sempat dapat warna kuning tapi kenapa lain benor rupa warnanya.Mungkin yang aku punya seperti gelas yang sebelah kiri sekali kot sebab warna grafiknya sama dan warna yang terbit tu apabila gelas disejukkan.Entahlah mungkin juga kot...aku pun tak pernah test lagi gelas aku tu samaada boleh 'transform' ke tidak.Apa yang pasti warna-warna gelas ni menyerlah dan menambat hati........satu lagi hadiah dari Dutch Lady.

4 ulasan:

Iaryylr berkata...

alamak tukar warna! tak perasan, terlepas pandang atau iaryylr tak nampak pula promosi disini :), he he he, apa pun syabas bro!

fairus berkata...

DAHSYAT GELAS NI.. BOLEH TUKAR WARNA.. NASIB BAIK TAK BERTUKAR MENJADI ROBOT.. HAHAHA

NooR hEkmAt HasHiM berkata...

biasa harga utk 1 botol air yogurt ni bape ek? sbb husband sya p beli ngan kawan dia rm45 utk 12 botol. kawan dia ckp murah. saya rasa mcm sudah tertipu

nikths berkata...

salam Noor Hekmat hashim,
TQ kerana jenguk ke blog saya.
Saya pn dah lama tak beli air yogurt ni.Seingat saya ketika beli dulu kalau tak salah harga dalam sekitar RM4.60-RM4.80 sebotol untuk botol saiz ni,kalau saiz lain dan jenama lain saya tak pasti pula.Kalau harga yang suami awak beli tu dah kira murah a tu.Untuk kepastian awak bolehlah check sendiri kat pasaraya.

Related Posts with Thumbnails