folooo...

13 Disember 2011

...kepala dah sejuk ke?

Krismas datang lagi.Maka mug ni dikenakan topi ala-ala musim salji.Pembelian yang berbaloi dengan harga RM1.00 sebiji.Yang ada DAD,MOM dan GIRL.Boy mana?

BOY mungkin dah jadi Boboi Maharaja Lawak Mega atau dah jadi Boboi Boy kemudian menyelinap masuk biskut Munchy's untuk jadi pemadam kepala BoboiBoy kerana takut ADUDU menyerang ha ha ha....

Iklan collectors,dapatkan pemadam kepala Boboi Boy sekarang?

6 ulasan:

fairus berkata...

BELI PRODUK MILO APA UNTUK DAPATKAN NI? TOLONG BERITAHU.. TERIMA KASIH..

Iaryylr berkata...

wah ini sudah lama rasaya, tetapi saya tiada pula yang mom, masih belum lengkap, murah tu RM1, beli lebih nanti boleh simpan buka kedai! he he he!

nikths berkata...

Fairus,
saya tak pasti beli produk apa untuk dapatkan mugni sebab kedai jual mug ni sahaja,mungkin dah lama sangat.Setahun atau 2 tahun lepas.

Bro Iaryylr,
memang murah tapi yang tinggal 3 ketul ni je kat rak kedai,mug kaca milo go further banyak masa beli tapi tinggal 1 biji lepas 3 hari.Ada orang lain borong sakan.Yang tinggal sekarang gelas sunquick 2010 & 2011 je yang banyak lagi.

fairus berkata...

BANG, SAYA BARU MULA BELAJAR MENGUMPUL. SEKARANG DUK KUMPUL BARANGAN MILO.. BLOG ABG NI BOLEH LA SAYA JADIKAN PANDUAN BAGI BARANGAN MILO. BIASANYA ABG BELI KAT MANE ERK? SAYA BUAT MASA NI BELI KAT MUDAH.COM..

nikths berkata...

fairus,
tengok keadaan,kalau banyak fulus boleh beli kat mudah tapi sambil tu cuba juga jenguk2 pasaraya atau kedai runcit.Biasanya kedai runcit atau pasaraya kecik akan jual balik stok hadiah yang tak habis.Kena rajin2 tengok kat rak.Boleh juga tanyakan kawan2 tolong belikan atau sebagai informer kat mana nak cari barangan tu.Kalau kedai bundle agak mahal sikit.Mungkin kawan2 atau sedara-mara mereka ada menyimpan barangan ni juga kedai2 minuman,restoran sebab depa beli milo banyak mesti ada yang ada hadiah minta beli dengan mereka.

Koleksi Aku Punyer!!! berkata...

info yang berguna...TQ

Related Posts with Thumbnails